[O1] Wskazania 011 - czy są prawidłowe?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • matgym
    Classic
    • 2012
    • 15

    [O1] Wskazania 011 - czy są prawidłowe?

    mnie felgi typu bbs wogóle na octavi sie nie podobają i wogóle te felgi szału nie robią ale kolor zielony jest zajebisty co do progów lepiej jak na ori ale octavia jest tak chuda od dachu do progów że ciężko żeby to ładnie dobrać :diabelski_usmiech zderzak tylny chyba lepiej ori z dyfuzorem
    może w czymś Ci to pomoze ja na twojej skodzie widziałbym felgi w tym oczojebnym zielonym ale schmidt space line tutaj masz kilka linków:


    http://i289.photobucket.com/albums/l...TomBee/1-3.jpg
    Kompleksowe czyszcenie wnetrza, renowacja lakierow samochodowych, odtwarzanie barwy i struktury skor i plastikow we wnetrzu pojazdu
    604 606 850
  • gzyms
    Rider
    • 2011
    • 397
    • Octavia I combi (1U5)
    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

    #2
    [O1] Wskazania 011 - czy są prawidłowe?

    Wczoraj znowu wyskoczył błąd 17965 (wyskakuje tak powyżej 3, 4 kobr) , szybko usunąłem ale też zrobiłem przy okazji zrzuty:


    Wiem, że to nie dynamiczne logi, ale nie mam kiedy zrobić. Mam do tego uślizg sprzęgła, zatem najpierw to do zrobienia. Ale zaczyna zbierać się wszystkiego ..
    Na postoju w 011 wartości ciśnienia są nieprawidłowe. Czy to już coś wskazuje? Dodatkowo o ile w 003 w spoczynku (no przy tych 1,4kobr) wartości mieszczą się w przedziałach to pod obciążeniem (3kobr) już nie bardzo. Dodatkowo zauważyłem, że leci olej z egra (i chyba z 0,5 litra ubyło, na bagnecie jest poniżej kratki). Czy wymiana egr wystarczy?. Natomiast test sztangi dał jakieś 1 cm może 1,5 cm ruchu (zimno jak cholera). ehh

    każdy może, nikt nie musi

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      najlepiej ajk zrobisz logi wtedy diagnoza bedzie 100% ale juz mozesz sie przygotowac psychicznie na czysczenie turbiny
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • gzyms
        Rider
        • 2011
        • 397
        • Octavia I combi (1U5)
        • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

        #4
        Zamieszczone przez german81
        najlepiej ajk zrobisz logi wtedy diagnoza bedzie 100% ale juz mozesz sie przygotowac psychicznie na czysczenie turbiny
        Heheheh i chyba finansowo.
        A egr? Do wymiany? cieknie olej przez ten otworek z boku.

        każdy może, nikt nie musi

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          wszelkie wycieki oleju z układu turbo swiadcza o nie szczelnosciach .wymiana załatwi sprawe co do ubytku oleju i wycieku z egra przyjzyj sie odmie
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • gzyms
            Rider
            • 2011
            • 397
            • Octavia I combi (1U5)
            • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

            #6
            Zamieszczone przez gzyms
            Wczoraj znowu wyskoczył błąd 17965 (wyskakuje tak powyżej 3, 4 kobr)
            Przyczyna odnaleziona - odłączony wężyk ciśnienia od obudowy filtru powietrza (zaznaczone na zdjęciu). Sorki, że dopiero teraz ale zapomniałem o tym temacie.

            każdy może, nikt nie musi

            Komentarz

            Pracuję...